Èxit de Santi Arisa a l'Espai la Fontana de Gràcia
Nit de estrenes ahir a Gràcia. Per una banda la Fundació va descobrir ahir al vespre l'Espai La Fontana de Gràcia, un auditori amb una capacitat i unes característiques tècniques que ens permeten programar espectacles d'alta qualitat. Per altre banda, Santi Arisa, acompanyat de forma excel.lent per el Jove Cor Coral.lí i Rosa Cadafalch, va presentar el seu nou disc Tot és en Tot, a on musíca
poemes de Miquel Martí i Pol. Santi Arisa va sorprendre, i a la vegada va convèncer, al públic assistent a l'acte amb una gran varietat d'estils en la seva actuació. Va aconseguir, a més, trasmetre els textos de Martí i Pol reforçant el seu missatge en cadascun dels temes.
L'acte va finalitzar compartint una copa de cava amb els assistents per brindar per l'èxit de la vetllada i del nou disc d'en Santi, Tot és en Tot.
Clickant aquí podeu veure les fotografies del Concert de Santi Arisa. Tot és en Tot.
















