COMUNICAT DE LA FUNDACIÓ DE LA FESTA MAJOR DE GRÀCIA

Com a entitat cultural i popular, la Fundació de la Festa Major de Gràcia es posiciona públicament a favor de la democràcia, la llibertat d’expressió, de pensament i publicació i per tant denuncia els fets que han ocorregut al país aquesta darrera setmana i en especial, els fets ocorreguts durant el dia d’avui, 20 de setembre de 2017. Des de la nostra entitat, donem ple suport al dret a decidir així com a totes les persones, entitats i institucions que s’han vist arrestades pel fet de defensar aquest dret.

Davant del moment excepcional que estem vivint, volem aprofitar aquest manifest per denunciar la vulneració de drets democràtics bàsics que s’està vivint a Catalunya en aquest moment, així com la manca de respecte vers a les institucions i administracions del país.

Des del respecte a la diversitat, la Fundació de la Festa Major de Gràcia seguirà fent costat a la voluntat de la majordia del poble català, expressada sempre d’una manera pacíficament exemplar i cívica.